loading...
پزشکی
َAmir بازدید : 1511 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)

http://www.8pic.ir/images/68201555572658197962.jpg

شما در 24 ساعت روز زندگی میکنید ، کار می کنید ، میخورید ، می آشامید ، و می خوابید .

بدن انسان در کل طول روز کارهای مختلفی انجام می دهد ، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بدن شما چگونه این اعمال را انجام می دهد ، آیا تا به حال به فعل و انفعالاتی که در بدن شما انجام میشود تا بتوانید غذا بخورید یا اصلا احساس گشنگی یا تشنگی بکنید و یا اینکه این احساسات چگونه ایجاد می شود.(احساس به آرامش و استراحت ، احساس شادی ، و ...)

در این مجموعه که توسط دکتر Goodman  (جراح استاد دانشگاه MIT و نویسنده) تولید شده است شما با قسمتهای مختلف بدن آشنا خواهید شد و این که هر کدام از این قسمتها وظایفشان چیست.

دکتر گودمن در این مستند با  عکس و فیلم های  با کیفیت از شریانهای مختلف بدن شما را با این قسمتها آشنا خواهد کرد .

دکتر گودن در این مستند بدون توجه به محیط درس و دانشگاه ، مطالب موجود در این مستند را بسیار زیبا و دلنشین بیان کرده است چرا که دکتر گودمن می داند که مخاطبان او صرفا دانشجوی پزشکی نیستند و مردم عادی نیز از این مجموعه استفاده خواهد کرد

َAmir بازدید : 825 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

http://www.ketabz.com/images/stories/immortal2/2013/03/08/p8785554112.jpgاخذ شرح حال بيمار و انجام معاينات فيزيكي، مهمترين بخش از كار طبابت را شامل مي شد. بنابراين، هنر بررسي شكايات بيمار و تفحص در نشانگان بيماري سنگ بناي مسير تشخيص سيستماتيك گام به گام می باشد.
نشانه هاي فيزيكي، نشانه هاي عيني بيماري هستند كه يافت آنها در شناخت بيماري ها نقش حياتي را دارند.

يافت اين نشانگان در بيماران، چنانچه بر شرح حال بيماري وي منطبق باشد، مي تواند دلالت بر تغيير غير متعادل در ساختار يا فعاليت ارگان آسيب ديده باشد. حتي ممكن است در مواردي كه شرح حال يا شكايات بيمار نيز چاره ساز نباشد، يافت اين نشانگان توسط طبيب، چاره ساز باشد .
پس براي رهايي از بيماري هايي كه تظاهرات مشابه را از خود نشان مي دهند، انجام معاينات فيزيكي بيمار، شاه كليد رهيافت باليني است.

 

َAmir بازدید : 540 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود مستند ماشین انسانی خارق العاده Incredible Human Machine 2007

نام : ماشین انسانی خارق العاده – Incredible Human Machine
ژانر : مستند
کیفیت : DVDRip XviD – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 320×592
تاریخ انتشار : 2007
مدت زمان : 90 دقیقه
ناشر : National Geographic
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : با National Geography به یک سفر با کیفیت به طرز کار معجزه آسای داخلی بدن انسان در طول یک روز از زندگی اش بروید. از پوست و استخوان تا مغز و هرچه در این بین است، ورزشکاران نامدار جهانی، ستاره های موسیقی راک، دکتر ها و دانشمندان ما را درباره ی چگونگی و چرایی زندگی روزانه مان راهنمایی می کنند. تارهای صوتی افسانه ای Steven Tyler بینشی نزدیک از تولید صدا می دهد. قدرت یک وزنه بردار المپیک، فریبندگی یک ژیمناست، پایداری یک ورزشکار دومیدانی نشان می دهد که چطور می توانیم خود را با چالاکی و سرعت حیرت آوری به جلو و بالا سوق دهیم. فرشتگان آبی نیروی دریایی ایالات متحده پیوند ضروری بین خون و مغز ما را اثبات می کنند. بیمارانی که بینایی خود را از دست دادند و دوباره بازیافتند و حرکت گواهی زنده ای بر توان ارتجاعی و احیاکننده ی قابل توجه بدن انسان است. در طول 10,000 چشم بر هم زدن، 20,000 تنفس هوا، 100,000 تپش قلب، ببینید که یک روز از زندگی یک انسان در واقع چه شگفت انگیز، غافلگیر کننده و خارق العاده است.

 

َAmir بازدید : 286 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

 

مجموعه آموزشی کمک های اولیه جراحت با چاقو Knife Wound First Aid


احتمالا” بدترین شکل مرگ، از جراحت با چاقو است. شما تنها 10 – 2 دقیقه یا بیشتر فرصت دارید پیش از اینکه تا حد مرگ خونریزی کنید، و در کل این زمان، خون زندگی بخش تان را تماشا کنید که توسط قلب تان از شما به سمت بیرون تلمبه می شود. چه اقدامی انجام می دهید؟ در یک روز خوب بیمارستان حدود 45 -30 دقیقه از شما فاصله دارد و 60 – 45 دقیقه طول می کشد تا یک آمبولانس پاسخگو باشد. چه کاری می توانید انجام دهید تا به خودتان یا شخص دیگری کمک کنید تا شانس بیشتری در نجات از مرگ داشته باشید؟ این برنامه 40 دقیقه ای، راهنمای شما در کمک های اولیه جراحت با چاقو است. اجرا شده توسط جان کلت (John Klatt)، متخصص کمک های اولیه که به نیروهای دریایی و افسران پلیس سراسر کشور آموزش داده، اجرا می شود؛ شما می آموزید که … چگونه به جراحات چاقو دسترسی پیدا کرده و آن را ارزیابی کنید؛ مهمترین کمک اولیه ای که باید انجام دهید، چگونه زخمی را برای حرکت دادن به سمت بیمارستان آماده کنید؛ چگونه خونریزی را به حداقل برسانیم؛ چگونه شوک و مشقت بیمار را کنترل کنیم. تماشای این برنامه برای همه افسران پلیس، مأموران فدرال، مشتاقان دفاع شخصی و هر کس که پیوسته با چاقو در ارتباط است، الزامی می باشد.این ویدیو آموزشی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت پارس طب دریافت نمایید.

 

 

َAmir بازدید : 326 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

مستند پسر لاکپشتی: غیر قابل توضیح و خاص Channel 4 - Turtle Boy: A BodyShock Special 2012

نام : پسر لاکپشتی: غیر قابل توضیح و خاص – Turtle Boy: A BodyShock Special
ژانر : مستند
کیفیت : PDTV – خوب
فرمت : AVI
رزولیشن : 400×720
تاریخ انتشار : 2012
مدت زمان : 46 دقیقه
ناشر : Channel 4
زبان : انگلیسی
زیر نویس فارسی : یافت نشد
خلاصه داستان : در یک دهکده کوچک در کلمبیا، دیدیر 6 ساله با یک سختی بزرگ مبارزه کرد – یک وضعیت نادر که خال Melanocytic مادر زادی نامیده میشود. این یک خال عظیم الجثه بود که انقدر رشد کرد که 40% بدن او را فراگرفت. آن به یک پوسته شباهت داشت و دیدیر به مرد لاکپشتی ملقب شد. احتمال خطرناک شدن آن وجود داشت و مادر دیدیر، لاز با یک سختی دیگر هم مبارزه میکرد – گناه. در این جامعه خرافی، باوری وجود داشت که رشد دیدیر در اثر حامله شدن در طول خسوف بوده است، که به این معنی بود که لاز و خانواده او جدا از بقیه روستا زندگی میکردند. لاز اشتیاق داشت که آزادانه پسرش را تعمید دهد، او را به مدرسه برده و ببیند که او مانند هر بچه ی دیگری رشد کند. اما او هیچ راهی برای تهیه پول عمل جراحی نداشت، تا اینکه یکی از کارکنان اخبار محلی داستانی در مورد دیدیر منتشر کرد. نحوه عمل پیچیده و خطرناک بود و حتی اگر موفقیت آمیز بود جریان بهبود شامل سلسله پیچیده ای از پیوندهای پوست بود. این فیلم شگفت انگیز داستان دیدیر را دنبال میکند: داستانی از یک ماشین پیشرفته، عشق یک مادر و شجاعت یک پسر 6 ساله که برای رهایی از سختی خود میجنگد.

َAmir بازدید : 246 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

http://s1.eramdownload.com/Learning/Damoon/s2/p2/Human%20body/1.jpg

» نام مستند: بدن انسان

» نام انگلیسی: Human Body

» محصول: Discovey Channel

» کشور تولید کننده: آمریکا

» کارگردان: Dan Clifton

» زبان: انگلسیی

» حجم:  ۱٫۳ گیگابایت

» کیفیت: بسیار خوب

» زیرنویس: ندارد

مجموعه «بدن انسان» که توسط شبکه ی Discovery تهیه و ارائه شده است، یک مجموعه ی دیدنی و جذاب می باشد که با بهره گیری از از انیمیشن های بسیار حرفه ای همچنین گفتگو با پزشکان متخصص، اسرار مختلف بدن انسان برای شما فاش می کند. در این مجموعه دیدینی با پیچیده ترین کارخانه ی عالم، یعنی بدن خود بهتر آشنا شوید! این مجموعه به بررسی بخش های مختلف بدن انسان می پردازد که شبیه سازی و استفاده از انیمشن های فوق العاده جذاب، زیبایی آن را دو چندان کرده است. برای مشاهده ی تصاویری از فیلم و توضیحات تکمیلی روی ادامه مطلب کلیک کنید.

دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 1300 مگابایت قسمت 1 | قسمت 2 |

َAmir بازدید : 822 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

http://eramdownload.com/wp-content/uploads/2013/07/17.jpg

در فیلم آموزشی حاضر، شما می توانید با تکنیک های مختلف ماساژ چینی در ناحیه سر و ریزه کاری های آن به خوبی آشنا شوید و به صورت کاملا علمی از نحوه ی تاثیر گذاری حرکات مختلف این ماساژ بر بدن آگاهی پیدا کنید. ماساژ چینی که یکی از مشهور ترین و موثر ترین اننواع ماساژ ها در جهان می باشد می توانید به شما در بهبود انواع درد ها، امراض و مشکلات اعم از سر درد، بی خوابی، سرگیجه، ضعف اعصاب، ناتوانی جنسی و… کمک کند. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف این فیلم آموزشی، توضیحات تکمیلی در مورد خواص ماساژ یر چینی  و اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.

َAmir بازدید : 362 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

http://eramdownload.com/wp-content/uploads/2013/07/114.jpg

» نام مستند: شناخت بدن انسان و آشنایی با آناتومی و فیزولوژی

» نام انگلیسی: Understanding The Human Body An Introduction To Anatomy And Physiology

» محصول: Montana State University

» کشور تولید کننده: آمریکا

» زبان: انگلیسی

» حجم: ۵٫۲  گیگابایت

» کیفیت: بسیار خوب / DivX

مستند آموزشی «شناخت بدن انسان و آشنایی با آناتومی و فیزولوژی» یکی از جامع ترین و کامل ترین فیلم های آموزشی پزشکی می باشد که توسط دانشگاه ایالتی Montana تهیه و ارائه شده است. در این مستند آموزشی دکتر Goodman یکی از اساتید و پزشکان بنام جهان با بهره گیری از ماکت های مختلف، انیمیشن های کاربردی و سایر وسائل کمک آموزش به تشریح بخش های مختلف بدن انسان می پردازد و به شکلی جامع و با جزئیات نسبتا کامل آناتومی و فیزیولوژی اجزای مختلف بدن انسان را  بررسی می کند. مجموعه حاضر می تواند به عنوان مجموعه ای بسیار کامل و  کاربردی برای دانشجویان علوم پزشکی و همینطور پزشکان و اساتید دانشگاه مورد استفاده قرار بگیرید. در ادامه می توانید تصاویری از صحنه های مختلف این فیلم آموزشی و بخش های بدن انسان که این مستند مورد بررسی قرار می دهد همچنین اطلاعات دانلود را مشاهده کنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 381
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 86
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 192
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 12
  • بازدید هفته : 1,210
  • بازدید ماه : 1,210
  • بازدید سال : 62,741
  • بازدید کلی : 557,360
  • کدهای اختصاصی
    پخش زنده شبکه سلامت