loading...
پزشکی
َAmir بازدید : 592 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک Visible Body 3D Anatomy Atlas برترین اطلس آناتومی بدن انسان می باشد که تا کنون برای اندروید ارایه شده است . در ساخت این مدل آناتومی از بیش از ۲۵۰۰ ساختار بدن انسان استفاده شده است که بیانگر میزان کامل بودنش می باشد .
استفاده از گرافیک بسیار زیبا در قالب محیط سه بعدی یکی از ویژگی های اساسی این برنامه بوده که تدریس و یادگیری آن را برای علاقه مندان و دانشجویان رشته های پزشکی بسیار ساده و البته دلچسب کرده است . یکی دیگر از این قابلیت ها امکان جستجو قسمت های مختلف بر اساس نام و دسترسی آسان تر به آناتومی ریز آنها می باشد که شما را در هر چه راحت تر کار کردن با این برنامه یاری خواهد نمود

َAmir بازدید : 252 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Medical Dictionary یک فرهنگ لغت پزشکی انگلیسی به انگلیسی آفلاین و البته رایگان برای اندروید می باشد که با دارا بودن بیش از ۱۰۰۰۰۰ لغت تخصصی می تواند مرجع مناسبی برای پزشکان و دانشجویان پزشکی باشد .

َAmir بازدید : 842 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Aerobic Weider Six نام اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می توانید یک برنامه زمانبندی ۴۲ روزه را برای ورزش های هوازی ( Aerobic ) برای خود درست کرده و با درد مفاصل به خصوص کمردرد خداحافظی کنید . در این نرم افزار شش بسته ورزشی مختلف قرار دارد و تنها کاری که شما می بایست انجام دهید ، انجام حرکات گفته شده به صورت روزانه و بدون توقف می باشد .

َAmir بازدید : 907 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

Anatomy-3D-Pro---Anatronica

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Anatomy 3D Pro – Anatronica نرم افزار خارق العاده و بسیار ارزشمند است که آناتومی بدن انسان را برای شما در محیطی جذاب و البته سه بعدی فراهم می آورد . در این برنامه می توانید به سادگی به اکتشاف در استخوان بندی بدن انسان و نیز سیستم ماهیچه ای اش در مدل های ۳D که در طراحی آنها از دقت بسیار بالایی استفاده شده است بپردازید . توضیحات مربوط به هر بخش از ویکی پدیا گرفته شده است و می تواند یک سفر علمی شگفت انگیز را به دنیای درون انسان برایتان رقم بزند . این اپلیکیشن با سازگاری کامل برای تبلت ها و اسمارت فون های اندروید ارایه گردیده است .

َAmir بازدید : 276 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)
نمایش جزئیات مغز با ۳D Brain v1.0.2

با ۳D Brain از مغز خود بیشتر بدانید. این برنامه جالب اطلاعات جامع و کاملی از مغز انسان را در اختیار شما قرار می هد. به کمک این نرم افزار از طریق صفحه لمسی دستگاه اندروید خود می توانید از هر زاویه ای ساختار مغز را ببینید و حتی می توانید روی آن زوم کنید تا جزئیات بیشتری برای شما نمایان شود. این نرم افزار به شما کمک می کند تا بدانید در صورت آسیب دیدن هر بخش از مغز چه اتفاقی برای بدن خواهد افتاد و بیماری های روانی چه تاثیری بر روی آن خواهند گذاشت. همچنین این برنامه به شما نشان می دهد که هر یک از بخش های مغز مسئول انجام چه کاری در بدن هستند. ۳D Brain برای دانشجویان و محققان بسیار کاربرد دارد و می تواند اطلاعات خوبی را در اختیار آن ها قرار دهد. دقت کنید که برای دریافت اطلاعات این برنامه به اینترنت نیاز خواهید داشت.

َAmir بازدید : 415 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)
[راهنمايي]

نام
نام خانوادگي
محل داخل ايران خارج ايران  
شماره نظام
گروه پزشكي

گروه تخصصي

تخصص
پست الکترونيک
آدرس
تلفن يا همراه   كد شهر   كد كشور
 

M.B.I

َAmir بازدید : 346 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (1)
لطفا مشخصات خود را بطور دقيق وارد كنيد . اطلاعات غلط نتيجه نادرستي از تن سنجي شما خواهد داشت .

پارس طب
نام :
سن :
جنسيت :
استخوانبندي :
قد ( cm ) :
وزن ( kg ) :

بازگشت به صفحه مطالب پزشكي

َAmir بازدید : 459 جمعه 25 مرداد 1392 نظرات (0)

نويسنده: اسماعیل جرجانی

 

 

ذخیرهٔ خوارزمشاهی کتابی‌است به زبان فارسی در پزشکی نوشتهٔ اسماعیل جرجانی. آغاز تألیف آن ۵۰۴ قمری بوده‌است. پزشک و دانشمند سده ۶ قمری و نویسنده کتاب بزرگ ذخیره خوارزمشاهی که از کتب پایه و جامع درپزشکی سنتی به زبان فارسی است. این پزشک نزدیک به ۱۰۰ سال پس ازابن سینا می‌زیسته‌است. او در مرو در گذشت.

آغاز تألیف آن ۵۰۴ قمری بوده‌است و بزرگ‌ترین کتاب پزشکی به زبان فارسی بود که تا بدان تاریخ نوشته می‌شد.

. کتاب تقدیم به قطب‌الدین خوارزمشاه است. ذخیرهٔ خوارزمشاهی بزرگ‌ترین کتاب پزشکی به زبان فارسی بود که تا بدان تاریخ نوشته می‌شد. جرجانی خود در باب تفصیل کتاب در مقدمهٔ اثر گوید:

و خاصیت این کتاب تمامی است از بهر آنکه قصد کرده آمده‌است تا اندر هر بابی آنچه طبیب را اندر آن باب بباید دانست از علم و عمل به تمامی یاد کرده آید و معلوم است که بر این نسق هیچ کتابی موجود نیست.[...] و این کتاب چنان جمع کرده آمده‌است که طبیب را اندر هیچ باب به هیچ کتاب دیگر حاجت نباشد و به سبب بازگشتن به کتابهای بسیار، خاطر پراکنده نشود.

http://ketabnak.com/images/covers/22992_3_9647553153.240

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    آیا از مطالب سایت راضی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 381
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 27
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 353
  • بازدید امروز : 69
  • باردید دیروز : 534
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 603
  • بازدید ماه : 2,961
  • بازدید سال : 64,492
  • بازدید کلی : 559,111
  • کدهای اختصاصی
    پخش زنده شبکه سلامت